FENOMENÁLNÍ ÚSPĚCH
Věnovat se budeme převážně tématu spojeného s kabelkami, i když Michael Kors samozřejmě nejsou zdaleka jen kabelky.
MK byl ve svém úplném začátku zaměřen především na oblečení a díky designérově renomé a kontaktům se značka uchytila v podstatě hned. Od samého začátku těží Kors z tzv. "celebrity" marketingu, pravidelně obléká nejednu hvězdu globálního showbusinessu na těch největších světových akcích, jako jsou předávání Oscarů nebo nejvýznamnější filmové festivaly. Mezi jeho podporovatelky (a tváře) patří například Heidi Klum, Jennifer Lopez, Catherine Zeta-Jones nebo Gwyneth Paltrow, které dělal také kompletní styling pro film Possession. Hollywoodské prostředí je totiž jedním z míst, na které se Kors se svou propagací šikovně soustředí. Patří také mezi oblíbence předešlé první dámy USA Michelle Obamové. Úspěch jakékoliv nové značky oboru je vždy zcela závislý na propagaci a přijmutí veřejnosti, resp. hlavně její cílové skupiny. A jak poslat svoje produkty do světa lépe, než skrze známé osobnosti. Tato sázka vyšla na jedničku.
Michael Kors udělal tu největší díru do světa svými módními doplňky. Doplňky MK jsou šperky a bižuterie, hodinky, šály, šátky, peněženky... a především stylové kabelky, které se v nedávných letech staly ikonou a celosvětovým bestsellerem. Velkým úspěchem svých kabelek si ale Michael Kors nakonec pod sebou paradoxně tak trochu nařízl větev.